گنجشک با چنار

گنجشک خیال من، خانه‌اش چنار توست

گنجشک با چنار

گنجشک خیال من، خانه‌اش چنار توست

فکر کنم باید برای شما هم سوغاتی می‌گرفتم.
چه حیف :)


+ عنوان از خودم همین الان یهویی ؛)
شوره‌زار، نی‌زار، شالیزار، لبخندزار...
  • ۹۶/۱۰/۲۲
  • بهمن دخت

نظرات  (۷)

چه خوب:)
خب شاید یه روز تونستیم باهم همه این تصویرا رو با تصویرای رنگی رنگی خوشگل عوض کنیم:) که میدونه
هزار بار شب بخیر:)

پاسخ:
یعنی میشه؟
باید ازش استنباط کنم که به خلوت و فکر کردن نیاز دارید یا اینکه نیازه بیشتر دربارش حرف بزنیم؟
پاسخ:
هیچکدوم
اگر نیازه دربارش بیشتر حرف بزنیم و اگرنه می‌بینید که نیاز نیست استراحت کنید
فقط امیدوارم واقعا با حال خوب بخوابید
پاسخ:
خوابم نمیاد
من اصلا منظورتون رو نمیفهمم
انسان ماشین نیست
گاهی غمگینه گاهی شاد
اقبال و ادبار داره قلب آدم، مشکل اینجاست ( بیشتر به خودم میگم) که ما گاهی خیلی بغرنجش میکنیم
پاسخ:
شاید حق با شماست
فکر میکنم ته پست آخر نوشته نگارنده در با عصبانیت محکم می‌بنند و با گام های بلند دور می‌شود...
ولی نه، شنونده وانمیسته که نگارنده دور شه:)
میاد می‌پرسه حالا چرا اینقدر عصبانی؟
پاسخ:
سرم آروم نمیگیره. فکرای مریض توش میپیچه. باید یه گوشه بشینم و فکر کنم فکر کنم فکر کنم...
راستی اگه مایلید ثبت نام دوره هفتم آفتاب گردانها رو از دست ندهید، فرصت خوبیه که حیفه از دست بره
پاسخ:
حواسم هست
ممنون
هم قافیه بود، همین:/
پاسخ:
عجب:)
شبتون بخیر