گنجشک با چنار

گنجشک خیال من، خانه‌اش چنار توست

گنجشک با چنار

گنجشک خیال من، خانه‌اش چنار توست

۶ مطلب در ۱۷ فروردين ۱۳۹۷ ثبت شده است

با یه لحن ناراحت

جمعه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۷، ۱۱:۴۴ ب.ظ
اصلا دوست نداشتم اینو از تو بشنوم که بگی خدا نمی‌شنوه روشو برمی‌گردونه. اینجوزی نیست آخه. این چه حرفیه؟ خدا خیلی خیلی بهتر از این حرفاست و من بهت یقین میدم تو خیلی خیلی سبک‌تر از منی و با این وجود من خیلی وقت‌ها راحت میشینم با خدا حرف می‌زنم و انقدر حالم خوب میشه انگار با بهترین گزینه ممکن حرف زدم و انقدر وجودم میزون میشه که انگار همه مسائلم حل میشه. بزن کنار پرده‌های سیاه تصورتو. خدا، خیلی روشن‌تر از تاریکی داخل اتاقته.
  • بهمن دخت

کجا باید برم...

جمعه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۷، ۱۰:۰۹ ب.ظ
اگه نوشتن تورو اذیت می‌کنه یا ناراحت می‌کنه یا حوصلتو سر می‌بره
ننویس.
من نمی‌خوام اذیت بشی
نمی‌خوام ناراحت بشی
نمی‌خوام حوصله‌ات سر بره
خب؟

+ رفتیم بستنی لمزی. اهواز هوا عالیه عزیز. کاش بودی دوتایی زل بزنیم به کارون. کنار تو دیگه استرس و نگرانی نداشتم. حالمم بهتر بود. حرف زدن درباره چیزهایی که دوست دارم و خب آدم‌های کمی هستن که میشه این حرف‌هارو باهاشون زد، بهترین گزینه برای وقت گذروندن لب کارونه. بارون اومد. رعد و برق. باد مرطوب. باورت میشه؟ هوا وحشتناک خوب بود و جای تو عمیقا خالی:) می‌گفتم، رفتیم بستنی لمزی و اون آهنگ روزبه بمانی پلی شد. مردم، دلم هی پر و خالی شد. با یه لبخند مصنوعی گفتم کاش اینو رد کنن. 
می‌خوای بدونی این منِ بی تو غم‌انگیزه یا نه؟ غم‌انگیزه جانم، منِ بی‌تو اگه صدا باشه، صدای ساز نی میشه، اگه رنگ باشه نارنجی غروب میشه، اگه مکان باشه یه جزیره دور افتاده میشه. منِ بی‌ تو یکی از نامتقارن‌ترین اتفاقات دنیاست جانم. ولی خب چه میشه کرد؟ صبر گمونم. یه چیز بگم؟ من یه کم خسته شدم راستش. تو نشدی؟ ولی خوبه که هستی، حالتو می‌دونم، برات می‌نویسم. خوبه:)
  • بهمن دخت

گزارش کار:)

جمعه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۷، ۰۵:۱۸ ب.ظ

خب پشیمون شدم چون هوا فعلا خوبه و هوای خوب تو خوزستان نایابه ولی سینما همیشه هست!

  • بهمن دخت

وقتی به طرز شگفت‌انگیزی حالم خوبه

جمعه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۷، ۰۴:۳۴ ب.ظ
نظرت چیه بچه‌هارو مهمون کنم ببرم سینما به وقت شام ببینیم؟ :)


+ میشه همین الان لبخند بزنی؟... مرسی^_^
  • بهمن دخت

هنوز

جمعه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۷، ۰۴:۳۰ ب.ظ
- دویست و شصتم.
- غم.
- نه. هنوز وقت برای رسیدنِ به تو هست... :)
  • بهمن دخت

غم

جمعه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۷، ۰۸:۴۶ ق.ظ

   چیزهای غم‌انگیز زیادی هست. کدومش؟

  • بهمن دخت